سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پر ارزش ترین مردم، دانشمندترین و کم ارزش ترین مردم، نادان ترینایشان اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

صفحه مجازی زندگی من

سلام

سلامی که گرمای آن از مهیا گاز و کیفیت سینجر گاز و نوع آوری نیک کالا با ضمانت 5 ساله. امشب با تمام غمهایم کنار مهیا گاز نشسته ام و با خودکار بل این نامه را می نویسم زیرا این نام نیک است که می ماند. هنگامی که از من جدا شدی و آن نگاه سرد را از من گذراندی این فقط ضد یخ کاسپین بود که پیکر یخ زده ام را آب کرد و این بیمه آسیا و ایران بود که آسایشم را فراهم کرد همانطور که نیاز امروز پشتوانه فردا است باید اعتراف کنم که نگاهت اثر عجیبی بر کاست دنا و طه بر جا گذاشته دلم می خواهد بر قله بینالود سفر کنید و در لابه لای کوههای سر به فلک کشیده پفک نمکی چی توز بخوریم. بیا تا راه سخت و طاقت فرسای زندگی را با پژو پرشیای جدید که افتخار ملی است آغاز کنیم و با روغن ترمز های سپهر و فومن شیمی آسوده خاطر سفر کنیم  بیا تا پیچهای زندگی را با ابزار مهدی باز کنیم و عشقمان را با ساختمان از پیش ساخته شده­ی بانک مسکن بهتر آغاز کنیم و سقفش را ایزوگام شرق کنیم و آن را با کاغذ دیواری نائین زینت دهیم و مانند خانه سبز همه اش را سبز کنیم و اتاقهایش را با فرش محتشم کاشان و ستاره کویر یزد رنگین کمان کنیم بیا تا دلهای سوخته­مان را با کرم ضد آفتاب ب.ب.ک مرهم بگذاریم بیا روزهایمان را با خمیر دندان داروگر 2 که حاوی فلوراید است آغاز کنیم و عشقمان را با صدای بلند از دل دوو پخش جدید پارس پخش کنیم و اشکمان را با دستمال کاغذی نرمه پاک کنیم بیا تا دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 




محسن ::: پنج شنبه 86/12/2::: ساعت 9:0 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2537
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
محسن
تنها
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<